WEEKEND MOOD

20 juli 2014

 Helgen började på bästa sätt med nya färska rosor, gula köps på repeat här hemma,
tillsammans med goda praliner och Asti.
Ny färg på naglarna! Denna gång valde jag ett krispigt vitt lack. Blev sååå fräscht
till solkysst hud. 
 En liten tjuvkik på mitt senaste köp till badrumshyllan. Något jag har suktat efter
och viljat ha länge. Äntligen är den min. 
Har ägnat x antal timmar i denna härliga hängmatta vid mitt egna paradis.
Söndagskvällen spenderades ute på balkongen med en god caprese och ett iskallt glas rose. 

Vad har ni haft för er denna helg? Har ni haft toppenväder precis som jag? Har ni semester
eller gjort något extra kul? 

2 kommentarer:

  1. ååå,denna parfym vill jag med ha...den där capresen såg underbar gtott ut.. kram jannice

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för din kommentar!

    SvaraRadera