RANDOM FROM X-MAS

9 januari 2015

Här kommer ett bildregn med highlights från min jul 2014. Detta inlägg skulle såklart ha postats
innan jul men bättre sent än aldrig ;) Vill passa på att önska er en god fortsättning på det
nya året. 
Redan i november nyförälskade jag mig i hyacinter och har sedan dess köpt hem dem
i olika färger. Egentligen gillar jag nog de vita och ljuslila bäst fast dom
blå doftar helt klart mest. 
Granen gick i ljusa, pastelliga färger och den har faktiskt stått framme tills idag,
vilket måste vara rekord, då jag brukar vilja få bort allt julpynt innan nyår.
Under en 10-års period är jag förvånad (snarare chockad) över hur många julkulor jag har
samlat på mig. Finns inte en enda kulör jag inte äger. Och enligt mig måste dom inte
bara hänga i granen. 
Hur söt är inte denna julklappsetikett med ballerinor? Den fick pryda ett av paketen till min
prinsessa och är faktiskt fyndad på Netto. 
Säsongens godaste doftljus har vart denna från Yankee Candle. Den doftar frisk och krispigt 
men samtidigt lite sött. Älskar den!! 
Praliner i vackra färger fick piffa upp barhörnan i köket. 

6 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga pastellfärger!
    God fortsättning :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag nästan sugen på jul igen! ;)
    www.kathe.nu

    SvaraRadera
  3. Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

    SvaraRadera
  4. Sån fina bilder!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera