FRIDAY HIGHLIGHTS

24 oktober 2014

Äntligen fredag och idag delar jag med min av några godbitar från min förmiddag. 
Idag kör jag på ett säkert kort, leoprit + burgundy + LV = kan aldrig bli fel. 
Helgens godis är inhandlat! Som vanligt dissar jag karamellkungen och går för
något lite mer chic. Denna fina lollipop hittade jag i min lokala tebutik. 
Hämtade ut ett paket från Bangerhead med lyxiga hårprodukter som jag har hört mycket
bra om. Någon av er som har testat denna serie från Kerastse? 
Eftersom jag inte har dekorerat inför Halloween än så fick detta bli helgens blommor. 
Långa gladiolus i en ombre av sorbetfärger. Love it! 

7 kommentarer:

  1. Snygg outfit du har valt för dagen.
    Önskar dig en skön helg
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Armbandsdisplayen kommer ifrån E-bay =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Ska kika på en sån till min dotter. Blir tokig på alla hennes krimskrams som ligger huller och buller i hennes låda.

      Radera
  3. Så mycket härliga färger - och en snygg outfit!
    Kram

    SvaraRadera