SHOPPING THIS WEEK

29 mars 2013


Coco Mademoiselle är så fantastisk att den inte ens behöver en presentation, 
doftar helt galet amazing!!! Har kvar kartongen i min WIC och den sprider
en svag och behaglig doft att jag blir alldeles lycklig varje gång jag går in där!
 Ytterligare en kavaj till min samling. Den här är mossgrön med gulddetaljer och blir
perfekt till våren. 
En top med fransar i härlig champagne. Passar väldigt bra ihop med ovanstående kavaj
Smycken och accessoarer är lite av min svaghet, så jag kunde helt enkelt inte låta bli att
köpa dom här två armbanden. Kedjor är väl ingen nyhet att jag gillar, och
leopard armringen är sådär lagom udda att jag fick ett lyckorus av förtjusning!

15 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du shoppat. Tänk att man snart kan lägga undan vinterjackan, underbart! Gillar ditt fina armband du gjort ;)(det i förra inlägget). JÄTTEFINT!!!
    Ha en riktigt skön påsk/Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det underbart att våren snart är här. Bara ta på sig ett par klackar och någon snygg kofta/kavaj/tunn jacka och bara glida ut. Är så otroligt trött på alla vinterläder, inte bara mina utan barnens också. Är ett projekt varje gång man ska gå ut hela familjen.

      Kul att du gillade mitt armband som jag gjort. Det betyder mycket för mig ♥

      Ha en fin påsk! KRAM

      Radera
  2. sv: Tack så mycket och detsamma! :)

    Vilka fina grejjer! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket :) Har du haft en bra långfredag? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft en riktigt bra påsk! Hoppas allt är fint med dig!

      Radera
  4. Åh, vad fina saker! :) Det lilla jag ser av kavajen ser riktigt snyggt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Ska fota ordentliga bilder på kavajen snart :)
      Håll utkik!

      Radera
  5. Jättefina bilder du har på bloggen!

    SvaraRadera
  6. Jag kör samma parfym, den är helt underbar! Kavajen ser också riktigt fin ut =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den! Kul att du tittade in hos mig :)
      Ha en fin kväll!

      Radera
  7. Vilken underbar parfym! Min absoluta favorit, men så synd att den är så dyr.

    SvaraRadera